Vlaňajšie tržby spoločnosti dosiahli celkovo 526,6 milióna eur, čo
predstavuje približne 8,5-percentný medziročný nárast, vyčíslila
spoločnosť. Čistý zisk vlani oproti roku 2018 narástol o 14 %
a prekročil 77,7 milióna eur. Ambíciou podniku je podľa slov generálneho
riaditeľa Richarda Marka presiahnuť v tržbách miliardovú hranicu.
Ako dodala spoločnosť, z pohľadu tržieb zostávajú naďalej najsilnejšími
regiónmi Európa, Blízky východ a Afrika, ktoré sa na tržbách podieľali
53-percentným podielom. Po nich nasleduje Severná Amerika so štvrtinovým
podielom na tržbách a Ázia a Pacifik s 22-percentným podielom.
Najväčší medziročný nárast tržieb (9 %) zaznamenala firma v regióne Ázie
a Pacifiku, hlavne vďaka priaznivým výsledkom v Japonsku. „Spomedzi krajín najviac rástla Česká republika, a to až o 23 %,“ dodala.
Tržby spoločnosti na Slovensku takisto rástli. Vlani dosiahli úroveň 18
miliónov eur, čo predstavuje medziročný nárast o 10 %. Ako firma dodala,
svoje príjmy zo sveta konsoliduje a zdaňuje na Slovensku, za minulý rok
tak vykázala daň z príjmu vo výške vyše 19 miliónov eur.